Česta pitanja

Poštovani kupci,

ukoliko postoji neko pitanje na koje nemate odgovor, a ne možete da ga formulišete, pokušajte na ovoj strani. Tu se nalaze pitanja i odgovori koji su najviše zastupljeni kod ovakvog načina kupovine.

Ukoliko Vaše pitanje nije među njima, slobodno nas možete kontaktirati na prodajaww@winwin.rs .

1. DA LI MOGU DA PLATIM PROIZVODE U WINWIN SHOPU PLATNIM / KREDITNIM KARTICAMA I KOJIM?

U WinWin Shop-u kupovina je moguća MasterCard, VISA, Maestro, Dina ili American Express karticama.

2. DA LI JE DOSTAVA UKLJUČENA U CENU?

Troškovi dostave nisu uključeni u cenu.

Cena dostave proizvoda varira u zavisnosti od kategorije naručenih artikala, a troškove snosi kupac. Konačan iznos vaše porudžbine biće vam poznat u toku procesa kupovine, nakon što dodate proizvode u korpu.

3. KAD SAM PORUČIVAO PROIZVOD KOD VAS, ZABORAVIO SAM DA NAZNAČIM NAČIN PLAĆANJA (TRANSPORTA). DA LI ĆE TAJ PROIZVOD STIĆI NA MOJU ADRESU, A AKO NEĆE, ŠTA DA URADIM?

Ukoliko ne popunite neko od obaveznih polja(označeni su zvezdicom*) naš program Vam neće dozvoliti da pređete u sledeći korak kupovine, vratiće Vas na prethodni i upozoriti da popunite polje koje nedostaje.

4. DA LI MOGU ONLINE DA NARUČIM PROIZVOD, A DA GA NEGDE LIČNO PREUZMEM?

Sa uslugom Kupite online, preuzmite u radnji možete naručiti bilo koji proizvod online koji uz opciju 'DODAJ U KORPU' nudi i opciju 'PREUZMI U RADNJI'. Više informacija o ovoj usluzi možete pronaći na našoj stranici posvećenoj Kupite online, preuzmite u radnji opciji.

5. REGISTROVAN SAM KAO VAŠ KUPAC I KUPOVAO SAM KOD VAS, MEĐUTIM, MORAO SAM DA PROMENIM INTERNET PROVAJDERA. ŠTA TREBA DA RADIM U OVOM SLUČAJU?

E-mail adresu možete promeniti nakon logovanja na sajt u opciji "Moj nalog". Takođe nam možete poslati nove informacije na prodajaww@winwin.rs i mi ćemo ih korigovati za Vas.

6. ŠTA SE DEŠAVA AKO ROBA KOJU DOBIJEM BUDE OŠTEĆENA? DA LI JE MOGU ZAMENITI I NA KOJI NAČIN?

Ukoliko ste proizvod kupili online, u roku od 14 dana od kupovine, Vaš obrazac i proizvode koji su predmet odustanka ugovora na daljinu možete poslati na sledeću adresu: Svetosavska 213, Novi Banovci 22304.

Više informacija u vezi sa reklamacijama možete pronaći na stranici o reklamacijama.

7. DA LI JE MOGUĆA ISPORUKA VAN SRBIJE?

Za sada ne postoji mogućnost isporuke robe van teritorije Srbije. Ukoliko zaživi i ova opcija, bićete blagovremeno obavešteni na našem sajtu.

8. ŽELIM DA OBRADUJEM NEKOG I POŠALJEM MU POKLON NA KUĆNU ADRESU. DA LI JE TO MOGUĆE, I NA KOJI NAČIN?

Dovoljno je da izaberete željeni proizvod i u napomeni porudžbine upišete adresu na koju želite da pošaljete poklon. Ono na šta trebate obratiti pažnju je da nikako ne smete odabrati plaćanje pouzećem, jer će tada račun stići osobi kojoj želite da pošaljete poklon. Zato odaberite neki drugi način plaćanja. Čim budemo proknjižili Vašu uplatu poslaćemo poklon osobi kojoj želite.

9. KAKO DA ZNAM DA SAM SIGURNO OBAVIO PORUČIVANJE?

Kada kliknete na dugme „Pošalji narudžbinu“ na ekranu će Vam se pojaviti poruka „Vaša porudžbina je uspešno kompletirana“ i na e-mail koji ste upisali i koji koristite za kupovinu stići će Vam potvrda porudžbine sa svim proizvodima koje ste poručili i ostalim detaljima o samoj kupovini.

10. ZABORAVIO SAM LOZINKU ZA LOGOVANJE. ŠTA DA RADIM?

Sve što je potrebno je da prvo upišete Vaš Username i kliknete na link „Zaboravili ste lozinku?“. Zatim, u prozoru koji Vam se bude otvorio upišete Vašu e-mail aderesu koju ste nam prosledili pri registraciji. U kratkom roku će Vam na tu adresu stići Vaša lozinka i moći ćete nesmetano da koristite naše usluge.

11. ZABORAVIO SAM USERNAME ZA LOGOVANJE. ŠTA DA RADIM?

Ukoliko ste zaboravili svoj username, kontaktirajte nas putem e-maila, predočite problem i zahtev da Vam pošaljemo korisničko ime sa kojim ste se registrovali na našem sajtu. Ovom prilikom potrebno je da nam dostavite što više ličnih podataka (ime, prezime, e-mail adresu, jmbg i sl.) kako bismo Vas lakše pronašli u bazi i bili sigurni u jedinstvenost podataka.

12. UNEO SAM POGREŠAN PODATAK O SEBI I TEK KASNIJE UVIDEO GREŠKU. KAKO MOGU TO DA ISPRAVIM?

Svoje podatke možete menjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na naš sajt i pristupite stranici ''Moj Nalog''. Na ovom mestu, takođe, možete menjati i druge podatke vezane lično za Vas, pregledati svoje porudžbine, njihove statuse kao i omiljene proizvode.

13. GDE MOGU PRONAĆI INFORMACIJE O SERVISU, REKLAMACIJAMA I OSTVARIVANJU GARANCIJE?

Sve informacije se nalaze na ovoj stranici: www.winwin.rs/reklamacije


 

© Win Win 2024. Sva prava zadržana